Living the dream - Reisverslagen van Mindy Greven - WaarBenJij.nu Living the dream - Reisverslagen van Mindy Greven - WaarBenJij.nu
Living the dream

Mijn eerste grote reis en dat ook nog alleen. Ofja alleen ik heb Anouk gelukkig bij me!
Ik hoop dat jullie op deze manier een beetje mee kunnen genieten met mij!

Cheers mate!

Recente Reisverslagen:

24 Januari 2014

Dingo’s,4 WD,fluor paint,mankini-show and surfing

11 December 2013

Christmas feeling,backpack wrestling and much more

26 November 2013

Rainforest, no service, Cairns and extreem rafting
Mindy

Lieve familie en vrienden, Bij deze mijn waarbenjij.nu zodat jullie een beetje kunnen volgen wat ik de komende vier maanden uitspook in australie en nieuw zeeland! Liefs, Mindy

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3582

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2013 - 14 Januari 2014

Living the dream

18 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: